O mnie

Moje zdjęcie
Chodecz, kujawsko-pomorskie, Poland
17 latka z zamiłowaniem do fotografii.

sobota, 27 września 2014

Oliwia i krótkie info


Jestem tutaj znowu. Na razie notki ze zdjęciami z sesji będą co tydzień lub dwa, a przemyśleniowe lub coś o mnie będę dodawać pomiędzy nimi. Teraz przychodzę z bardziej przygotowaną notką. W czwartek (25.09.2014r.) spotkałam się po lekcjach z Oliwią na zdjęcia. Z efektów jestem zadowolona. Bardzo miło i przyjemnie się z Nią pracowało. Mam już plany na kolejne sesje z nowymi osobami. Nie spodziewałam się aż tak dużego zainteresowania. W najbliższy piątek (3.10.2014r.) jadę na wycieczkę do Oświęcimia, Wadowic i Kalwarii Zebrzydowskiej. Na pewno dodam fotoleracje z tego wyjazdu ;) Mogę nawet powiedzieć, że trudno mi będzie się wyrobić z lekcjami i sesjami, ale spokojnie dam radę ;) Lekcje… pozdrawiam wszystkich trzecioklasistów i ich przygotowania do egzaminów. O tym trochę więcej w następnej notce ;) Teraz zostawiam Was ze zdjęciami. Do zobaczenia niedługo :*















3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sliczne zdjecia.Mam tylko zastrzezenie do osoby, ktora fotografowalas.Jej twarz a kazdym zdjeciu jest taka sama...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Rozumiem Twoje spostrzeżenia, ale Oliwia była u mnie na zdjęciach pierwszy raz co nie dało jej całkowitej swobody. Mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej, a Tobie dziękuję za uzasadnioną krytykę :)

      Usuń