O mnie

Moje zdjęcie
Chodecz, kujawsko-pomorskie, Poland
17 latka z zamiłowaniem do fotografii.

piątek, 30 stycznia 2015

Patrycja i Kamil

Witajcie Kochani :D
W ostatnim czasie pogoda niestety nie sprzyjała zdjęciom. Padało przez noc, więc jak wyszłam ze szkoły po 13 to nie było śladu po śniegu :/ Jednak mimo wszystko udało mi się iść na sesję pierwszy raz z parą zakochanych :D Nowe doświadczenie, dużo śmiechu i efekt nie najgorszy, czyli jak najbardziej na TAK!

W najbliższym czasie raczej nie wybieram się na żadne zdjęcia, ale jak pewnie się domyślicie mam już w planach kolejne zawody. Tym razem organizowane przez moją klasę ;) Turniej Walentynkowy odbędzie się 13 lutego czyli 14-15 oczekujcie posta na blogu ;)

Do zobaczenia :D










1 komentarz:

  1. Jakie to słodkie <333 miłość
    Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń