O mnie

Moje zdjęcie
Chodecz, kujawsko-pomorskie, Poland
17 latka z zamiłowaniem do fotografii.

sobota, 27 grudnia 2014


Witajcie Kochani :D Dziś chciałam się z Wami podzielić świątecznymi zdjęciami. Niestety post dodaję dopiero teraz. Po prostu te dwa dni świąt chciałam w pełni przeżyć z rodziną. Mam nadzieję, że również wasze święta były udane jak moje. Wszystkie prezenty były trafione i choć śnieg trochę się spóźnił to poczuliście klimat świąt Bożego Narodzenia. 
















                                     


                                                   



Do S
ylwestra pewnie nie będzie nowego postu, więc już dzisiaj chciałabym Wam życzyć szampańskiej zabawy, mocnego kaca, spełnienia wszystkich planów i marzeń oraz aby ten 2015 rok był lepszy od 2014 (chociaż nie narzekam na obecny). 





Do zobaczenia w 2015 !  :D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz