O mnie

Moje zdjęcie
Chodecz, kujawsko-pomorskie, Poland
17 latka z zamiłowaniem do fotografii.

środa, 31 grudnia 2014

Witajcie wszyscy. 


Mam nadzieję, że jeszcze nie porwała was szaleńcza impreza i traficie na mój podsumowujący post. 


W tym roku dość dużo się zmieniło na lepsze. Zdjęcia robiłam tylko znajomym i mojej przyjaciółce, która miała dużo cierpliwości dla mnie za co jej bardzo Dziękuję :D Potem zaczęłam odczuwać, że nie wykorzystuję tego co mam choćby w 50%. Zaczęłam chodzić na zdjęcia z nowymi osobami niestety gonił mnie czas, egzaminy, niesforna pogoda i również dostosowanie godzin co nie zawsze się udawało. Mimo wszystko i tak uważam, że to co udało mi się zrobić pod koniec roku to duży skok do przodu.  Założenie bloga też było przełomowym elementem w 2014 roku. Zdjęcia w porównaniu z 2013 czy też dalej są już lepszej jakości, która jednak nadal nie jest zadowalająca :/ 

2015 zapowiada się jeszcze lepiej :D Mam zamiar zrealizować wszystkie sesje, których nie zdołałam wykonać w 2014 oraz wyjść trochę dalej czyli do Włocławka, w którym mam już kilka projektów czekających na zrealizowanie :D 
Zostawiam was z Podsumowaniem tego roku i życzę szampańskiej zabawy do rana, szczęśliwego Nowego Roku oraz aby ten 2015r. był jeszcze lepszy niż 2014r. 



















    Do zobaczenia w 2015 Mordki <3 


6 komentarzy: